SEO paslaugos google.ru ar yandex.ru?

seo paslaugos

SEO eksportas. Rusija.

Rusijos Federacija atveria plačias galimybes dėl jos milijoninės auditorijos. Kiekvieną dieną tūkstančiai interneto vartotojų naudojasi paieškos sistemomis. „Google.ru“ ir „Yandex.ru“ – pagrindinės paieškos sistemos mūsų kaimynėje. Natūralu, kad kyla klausimas, kaip pasiekti šią auditoriją. Kaip ir Lietuvos „Google“, taip ir Rusijoje yra galimybė pirkti „Google Adwords“ ar naudotis „Yandex Direct“ paslaugomis. Mokėjimų sistema analogiška – mokama už paspaudimus. Profesionalios SEO paslaugos yra atliekamos tiek vienoje, tiek kitoje paieškos sistemoje. Kurią naudoti geriausia? Viskas priklausys nuo jūsų verslo nišos. Vieni SEO specialistai rekomenduoja „Google.ru“ kiti – „Yandex“. Siekiant pasiekti maksimalų vartotojų kiekį. geriausia naudoti abi sistemas. Būtina įvertinti tai, kad Rusijos gyventojai yra stiprūs savo šalies patriotai, tad „Yandex“ turi pirmumą.

Google.ru vs Yandex.ru

Dvi didelės paieškos sistemos, kurios turi tiek pliusų, tiek minusų. Kaip jau minėjome naudoti geriausia abi, tačiau jeigu pasirinksite „Yandex“, tuomet turite žinoti, kad ši paieškos sistema veikia specifiškai. Didžiausias minusas – lėta puslapių indeksacija. Todėl rekomenduoti pasirinkti „Google.ru“, tuo labiau, kad ja naudotis paprasčiau, veikia tie patys įrankiai, kaip ir „Google.lt“ ar „Google.co.uk“. Bendrai kalbant „Google“, kaip pasaulinė paieškos sistema yra pirmoje vietoje, nes turi daug kartų daugiau patirties šioje srityje.

SEO paslaugos eksporto įmonėms.

Kaip jau ne kartą minėjome, geriausia rinktis vietinę SEO agentūrą. Kaip ir bet kokioje srityje, taip ir SEO paslaugų teikime vietinės kompanijos geriau išmano savo rinką, žino daugiau apie vartotojus. SEO paslaugos eksporto įmonėms yra naudingos, nes gan nedidelės investicijos vietinių, tikslinių vartotojų paieškai. O kas geriau, nei reklama paieškos sistemoje? Lietuvos įmonės užsiimančios eksportu gali išnaudoti ne tik NVS rinką, bet ir taip visų mėgstamą Skandinaviją. SEO paslaugos „Google.no“ ar „Google.se“ duos ypač gerus rezultatus. Juolab, kad šiose paieškos sistemose raktažodžių konkurencija yra panaši į „Google.lt“. Skiriasi tik interneto vartotojų vertė. Taigi, jeigu jūsų kompanija užsiima produkcijos eksportu, verta svarstyti investiciją į užsienio šalių paieškos sistemas.

Patiko straipsnis? Tuomet patiks ir Bilger.lt

Šilumos siurbliai: http://www.klima.lt/