Kodėl kai kurios SEO paslaugos tokios brangios?

seoKai kuriems SEO paslaugomis besidomintiems žmonėms neretai kyla klausimų kodėl kai kurios bendrovės ar privatūs specialistai nustato tokias dideles kainas nei kiti. Tačiau, paslaugų įkainiui visada įtaką daro keli faktoriai. SEO paslaugos teikiamos skirtingos kvalifikacijos specialistų, tuo labiau, kad kiekvienas klientas nori paslaugų vis kitoje srityje. Kokybiškas paslaugas teikiantys specialistai visada ima didesnius užmokesčius, todėl nereikia stebėtis, jeigu mėgėjai ima kelis kartus mažesnes kainas. Todėl ir matosi paslaugų kokybės skirtumai. Verta pabrėžti, kad SEO paslaugų įkainius diktuoja rinka, o ne patys specialistai, nes šiuo metu ta rinka yra kupina įvairių paslaugų teikėjų – tiek profesionalų, tiek mėgėjų, tiek ir nesąžiningų asmenų.

SEO paslaugų kainos dažniausiai aukštos būna dėl konkurencijos. Pavyzdžiui, jeigu jūs turite dvi svetaines – viena susijusi su juokeliais, o kita – su finansais. Manote, kad kainos bus vienodos? Ne, keliant pasirinktus raktinius žodžius, didžiausią kainą už paslaugas sumokėsite tuomet, kai bus atliekami optimizacijos darbai finansų svetainei. Finansų svetainės turi gerokai didesnę konkurenciją nei juokelių. Tuo labiau, kad su finansais dirbantys verslininkai dažniausiai į šią sritį investuoja nemažus pinigus, todėl iškilti pagal norimus raktažodžius šioje srityje tikrai nebus labai lengva. Kalbant apie juokelių svetaines, tai čia SEO paslaugų kainos bus gerokai mažesnės.

Paslaugų įkainiams įtaką daro ne tik pasirinkti raktiniai žodžiai bei konkurencija, įtaką daro ir specialistų kvalifikacija. Matote, jeigu specialistas ką tik pradėjo teikti SEO paslaugas, tai logiška, kad jis neims didelių sumų. Profesionalas ims tiek, kiek jam atrodo reikia. Naujokai šioje srityje mažesnes kainas nustato dėl to, jog jie nesigaudo jose arba tiesiog tokiu būdu bando privilioti naujus klientus. Mėgėjai ir pradedantieji anksčiau ar vėliau pakelia kainas iki profesionalų lygio.

Užsisakant SEO paslaugas, dažniausiai kai kurie klientai patys pasirenka terminus, tačiau profesionalai neretai pasisiūlo patys parinkti raktinius žodžius, nes jiems bus lengviau ir patogiau atlikti optimizaciją. Tai reiškia, kad profesionalai netgi gali parinkti geriausius raktinius žodžius, su daug mažesne konkurencija.

Parašykite komentarą